czwartek, 19 grudnia 2013

Pakujemy prezenty


Quilling jest tak przyjemną techniką, że możemy go wykorzystywać w bardzo szerokim zakresie. Dzisiaj zaproponuję Wam ozdobienie torebki na prezent.

Do przygotowania torebki potrzebne będą:

- cieniowane paseczki
- paseczki w odcieniach zieleni
- wstążka
- dżety tęczowe
dziurkacz ozdobny ze świątecznym motywem


Rozpoczynamy od gwiazdek z paseczków cieniowanych, których elementy są w kształcie rombów (10 szt.)

 

I mamy pierwszą gwiazdkę.

Czas na gałązkę. Jedną taką gałązkę zrobiłam z dwóch paseczków o różnym odcieniu zieleni. Najpierw złożyłam je na pół, a potem zginałam i kształtowałam "igiełki". Aby gałązki nie rozpadały się do środka gałązki wkleiłam dodatkowo paseczek.

Można powiedzieć, że torebka gotowa. 

Chciałam Wam jeszcze dziś zaprezentować gwiazdkę , którą wykonała najmłodsza mi znana quillingowiczka Natalka. Ma pięć lat i jestem pełna podziwu dla jej pomysłowości i fantazji. Zobaczcie same. 
Hmm....rośnie nam konkurencja ;-)) 

Natalko, gratuluję Ci tak pięknej gwiazdki i bardzo się cieszę, że spodobało Ci się skręcanie paseczków.

Przy okazji chciałabym przypomnieć Wam o trwającym do końca roku kolejnym wyzwaniu, o którym więcej tutaj.


4 komentarze:

  1. Witam! Niedawno pierwszy raz zetknęłam się z tą techniką i bardzo mi się spodobała :) Przeszukując WWW natknęłam się na Twojego bloga i wsiąkłam na tyle, że z pewnością będę tu regularnie zaglądać w poszukiwaniu inspiracji i dobrych rad. Nie tylko tworzysz piękne rzeczy, ale także potrafisz o tym ładnie opowiedzieć - na tyle, że ja, MEGA-amatorka, potrafię zrozumieć o co w quillingu chodzi ;-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta gwiazdka iście magiczna :) a torebka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! Pięciolatka zrobiła coś takiego!! Ja ostatnio nabyłam zestaw do quillingu i zaczynam z nim przygodę. Gdy tylko zobaczyłam prace jakie wykonują różni ludzie od razu się zakochałam. Mam pytanie-do czego używamy wzornika geometrycznego(tylko proszę o dokładne wytłumaczenie i może jakiś przykład). Z góry dziękuję! J. (Zapraszam na mojego bloga mosaicoespana.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń